سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هدیه ایران به شیوخ امارات در پاسخ به هتک حرمت ایرانیان (جمعه 87/10/6 ساعت 4:58 عصر)

مهندس مسعود فاتح – روزنامه نگار ایرانی در مالزی: در خبرها آمده بود که شرکت اتصالات امارات به عنوان برنده نهایی اپراتور سوم تلفن همراه کشورمان انتخاب شد. پیش از این انتظار می رفت که سفرهای پی در پی مدیران تصمیم گیر در انتخاب اپراتور سوم به دبی و شرکت در مهمانی های شیوخ اماراتی روند مزایده را به اینجا بکشاند.


هنوز هتک حرمت و اهانت به 150 مسافر ایرانی در فرودگاه دبی را از یاد نبرده ایم. هنوز برخورد نامناسب دولت امارات با تجار ایرانی ادامه دارد. هنوز ادعاهای شیوخ اماراتی بر سر جزایر ایرانی هر ایرانی متعصب در سراسر دنیا را به خشم می آورد. هنوز تست چشم در فرودگاه امارات از ایرانی ها تمام نشده است. هنوز مسدود کردن دارائی های بانک های ایرانی در امارات ادامه دارد و هنوز بر جعل نام خلیج فارس از سوی دولت امارات پایانی نیست.


پس ما را چه شده است که اپراتور تلفن همراه کشورمان را تقدیم شیوخ عربی می کنیم که کشورشان لابی غربی ها در منطقه است. مگر نه این که فشار دولت امارات هم زمان با شدت یافتن تحریم ها علیه ایران افزایش یافته است. مگر نه اینکه امارات بارها نشان داده است که قابل اعتماد نیست و باید هر لحظه مراقب واکنش های آنان در راستای همنوایی با آمریکا و دول غربی بود.


همه می دانیم صنعت مخابرات یکی از کلیدی ترین صنایع هر کشور است و باید همه موارد امنیتی و سیاسی در واگذاری بخشی از آن به کشوری دیگر لحاظ شود. امیدوارم مسوولان مخابراتی کشورمان جوابی قانع کننده برای همه ایرانیان در سراسر دنیا داشته باشند