• وبلاگ : گشت و گذار
  • يادداشت : هديه ايران به شيوخ امارات در پاسخ به هتک حرمت ايرانيان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + رضا تقي چيان 

    سلام

    در مالکيت جزاير که هيچ نقطه ابهامي وجود نداره ولي تعجب از سران عرب است که با چشم خود ديدند ، چطور صدام را (توسط همين غربي هاي به اصطلاح دوست که به نظر ميرسد امارات دل خود را به آنها خوش کرده است) از سوراخ موش بيرون کشيدند و به دار آويختند. صدامي که اينقدر به غربي ها خوش خدمتي کرد. ولي با اينحال بايستي پاسخي حقوقي به ياوه گويي هاي آنها داد و خود را با دادن امتياز از قبيل واگذاري اپراتور سوم کوچک نکنيم!!!!؟

    + محمد 
    اين فقط به خاطر سهل انگاري دولتمردان محترمه که احتمالا کفتارها رو گستاختر هم ميکنه
    مطلب جديد
    + جواد 

    خاله پسر سلام

    احتمالا از مخيله شما ديگر چيزي تراوش نمي کند آپ آپ کن

    ولي از عرب مرب ننويس

    با سلام

    به نظر من گاو از اين اميران كشورهاي عرب مرامش بيشتر است

    يك سري بزن منظورم رو مي فهمي

    + يك ليوان آب سرد برامحسن علمدار 

    با سلام بر آقا محسن
    اول: اينکه گفته ايد شورا بدون راي مردم انتخاب شده، دروغ محض است.(چون مردم رأي دادند، از آسمون که اينها نيافتادند، اي کاش مي گفتيد که رييس شورا که در آنصورت شايد منطقي تر بود، شايد منظورتان تقلب در رأي گيري بوده که به نظر من، اينجا روستاي کوچک مزار است نه انتخابات رياست جمهوري ايران يا آمريکا!)
    دوم:اينکه گفته ايد در محرم هزار بار طريقه کشته شدن امام را مطرح مي کنند، و به هزار طريق امام کشته مي شود، دروغ محض است.( نيازي به هيچ توضيحي ندارد!)
    سوم: اينکه گفته ايد پولهايي بيهوده زيادي در محرم خرج مي شود، دروغ محض است.(چون به نظر مي رسه شما نمي دانيد کجا اگر پول خرج بشه، بيهوده است و کجا اگر خرج بشه، بيهوده نيست)
    چهارم: اينکه گفته ايد انرژي هاي بيهوده زيادي تلف مي شود، دروغ محض است.(چون به نظر مي رسه که شما اين را هم نمي دانيد که کجا اگر انرژي خرج بشه، بيهوده است و کجا اگر انرژي خرج بشه، بيهوده نيست.)
    پنجم: اينکه خيال کرده ايد در اينجا آقا جلال درباره محرم روستاي مزار نظري داده و شما گفته ايد به قول آقا جلال، دروغ محض است.( ما که هر چي نگاه کرديم نديديم آقا جلال اينجا درباره محرم روستاي مزار نظري داده باشه، البته هر چند بنده مي دانم که اين نظر شما مربوط به مطلبي است که در سايت آصف مي باشد، لذا اين جمله شما در اين وبلاگ معنا ندارد. دوستان نظر تکميلي را مي توانند در سايت آصف ببينند. داراي ظرايف خاصي است.)
    ششم: اينکه گفته ايد ما تمام ده روز را فقط مي خوريم و هيچکس حتي يک بار هم از خودش نمي پرسد که حسين چرا کشته شد، دروغ محض است(بهتر بود اينجا از کلمه «من» استفاده مي کرديد، چون شايد ديگران اينگونه نباشند.)
    هفتم: اينکه گفته ايد جلال دلسوزانه و منطقي درباره مسايل روستا نظر مي دهد،پس بايد شورا شود، دروغ محض است.(چون اول ايشون هنوز که نظري نداده، دوم خيلي هستند در گرفتن اشکال و گفتن انتقاد سرآمد هستند اما از عهده يک کار اجرايي کوچک نيز بر نمي آيند، پس نظر دادن و انتقاد دلسوزانه با گرفتن مسئوليت شورا هر چند مجازي! فرق دارد.«در اينجا قصد هيچ گونه اهانتي به آقاي جلال ندارم، اميدوارم آقا جلال خرده نگيرند.)

    + اينم يك ليوان ديگه 

    دنباله مطلب

    در مورد مسئول دانستن آقايان روح اللهي و شوقي نيز بايد بگويم که شايد کلام شما تا حدودي درست باشد و اين دو و ديگر قشر روحاني مزار (قمي ها و مشهدي ها) مسئول باشند(که بنده نيز همين نظر را دارم، چون عقيده دارم که هر چند اين ها در بوجود آوردن اختلافات هيچ نقشي نداشته اند اما متاسفانه براي رفع اين اختلافات هم کاري نکرده اند) اما اين بي انصافي است که تقصير را از کساني که اين مسائل رابوجود آوردند برداريم و ديگران را به محاکمه بکشيم.

    اما تنها جمله اي که در اين گفتار طولاني شما درست است اين است که گفته ايد:بوجود آمدن اين مسائل به خاطر عدم مسئول در روستا است
    موفق باشي

    + محسن 
    با سلام خدمت همگي
    تمامي اين مسايل يعني چند دستگي ها و گروه بازي ها و آنچه محرم ما را به اين روزها کشانده به دليل نداشتن مسئول در روستا است.به نظر شما آيا شوراهاي مزار را مي توان مسئول دانست؟ ديگر عزيزان را چه؟ شورايي که بدون راي مردم شورا شده واسه ما چه کارهايي خواهد کرد؟ عزيزان تعداد احزاب در روستا از تعداد گروهک هاي افغانستان بيشتر شده که دير يا زود اينها به زد و خورد هم خواهند پرداخت.(من خودم شنيده ام که اعضاي بعضي گروهها به دنبال موقعيتي هستن تا با زور بازو هم که شده ساير گروهها را بخوابانند) و اين يعني فاجعه
    در محرم هزار بار طريقه ي کشته شدن امام را مطرح مي کنند و به هزار طريق هم امام کشته مي شود که اين امکان ندارد و دروغ محض است.مردم هم فقط به فکر اين هستند که اشکي بريزند و بهشت را بر خود واجب کنند. چه پولهايي که در محرم خرج نمي شود و چه انرژي اي که بيهوده تلف نمي شود. اي کاش به قول آقا جلال اين پولها در راههاي بهتري خرج مي شد.ما غذاي امام حسين را مي خوريم تا آن غذا به تن ما گوشت شود و ما حسيني شويم ولي چرا حسيني نشديم؟ ما تمام ده روز محرم را فقط ميخوريم و هيچکس حتي يک بار هم از خودش نمي پرسد که حسين (ع) چرا کشته شد؟ و آخوند هم فقط همان طريقه کشته شدن را شرح مي دهد .
    جلال عزيز فقط يک بار روستا را ديده و ببينيد چقدر دلسوزانه و منطقي در باره مسايل روستا نظر مي دهد.اي کاش مي شد همه مسولين و شوراها را بر کنار کرد و جلال رجبي را به عنوان شوراي مجازي روستا انتخاب مي کرديم.حاضرم قسم بخورم که در آن صورت وضع بهتر مي شد
    من در مورد مسايل پيش آمده در روستا آقاي روح اللهي و آقاي شوقي را هم مسول مي دانم
    + جواد خاله پسر 

    راستي برايت مي گويم اگر عدد 12345679 را در مضربهاي 9 ضرب كنيم چه اعداي مي شود

    عدد 9 برابربا 11111111111111111111111111111111111111

    عدد 18برابر با 2222222222222222222222222222222222222

    و .......................................................................

    ............................................................................

    فقط حيف درس نخواندم تا فرق 64 را با 5بفهمم تو هم نمداني

    با سلام

    عليرضا غصه نخور آخرش ديپلماسي فعال كشور ما باعث شد تا ما جرات كنيم و چند نفر از اماراتي ها را انگشت نگاري كنيم.

    راستي اينار ولش كن بيا مزار خودمور بچسبم بينم د آنجو هام ديپلماسي فعال دارم يا نه

    آپوم

    + جواد 

    راستي تو. .....

    خاله پسر هستي

    اي نقاش

    اي اي اي

    + جواد 

    سلام

    بنظرم داستان بخت النصر را مي داني پس بدان

    همش برگشت اعمال ما است که به خودمان برمي گردد